House of Skills

Welke vaardigheden vraagt het werk van de toekomst?

Veranderende banen, nieuwe banen: de arbeidsmarkt is constant in beweging. Om te zorgen dat er aansluiting blijft tussen vraag en aanbod, moeten werkgevers én werknemers of werkzoekenden zich blijven ontwikkelen. House of Skills richt zich precies op deze verbinding, tussen werkgevers, brancheorganisaties, kennisinstellingen en werknemers in de Metropoolregio Amsterdam. In plaats van diploma’s ligt de nadruk bij House of Skills op het vaststellen van vaardigheden die (potentiële) werknemers in huis hebben en door werkgevers wordt gezocht. Nu en in de toekomst.

Betere zorg, kleinere risico’s


SluitenMeer lezen

De basis van Enzyre’s succes ligt in de unieke biochip. Door hun bloed daarmee te testen kunnen patiënten zelf crisissituaties voorkomen, en de data delen met hun arts.

In de merkidentiteit die we creëerden staat de chip centraal. De lijnen die de chip kenmerken komen terug in het beeldmerk. Als je inzoomt op het beeldmerk, ontstaan er gedetailleerde lijnstructuren en gespiegelde vormen. Door het gebruik van subtiele gradients worden deze lijnen uitgebalanceerd en licht. Deze beeldtaal gebruikten we voor iconen, de achtergronden in presentaties, drukwerk en explainer video’s.

Ook andere visuele elementen in Enzyre’s merkidentiteit zijn nauw verbonden aan Enzyre’s praktijk. De hoofdkleur geel refereert bijvoorbeeld naar het licht dat wordt gebruikt om het bloed te kunnen uitlezen. En in de beeldredactie selecteerden we foto’s waarin symmetrie en nauwkeurigheid centraal staat.

Met deze nieuwe merkidentiteit is Enzyre een herkenbare speler voor investeerders, nieuwe medewerkers en peers uit het vak.