Een veilige arena voor positieve confrontatie

Een positief geladen merk

Overheden, instanties en burgers lijken steeds verder van elkaar af te staan. Diversion brengt ze weer samen. Al twintig jaar. Door het moeilijke gesprek te voeren en positieve confrontatie aan te gaan ruimen we kansenongelijkheid uit de weg.

Daar hoorde een volwassen, positief geladen merk bij. Een merk dat als bondgenoot optreedt van iedereen die problemen aan de kaak wil stellen. Van iedereen die maatschappelijk leiderschap wil tonen. Voor hen biedt Diversion een veilige arena voor positieve confrontatie. We bouwden een kleurrijke wereld waarin elementen elkaar vinden, aantrekken en afstoten, om altijd weer samen te komen. Met een generator kan Diversion zelf nieuwe aanvullende visuals maken, in verschillende moods en voor verschillende toepassingen. Zo zorgen we voor een eenvoudig toepasbare en toekomstbestendige identiteit die een sterke smoel geeft aan het maatschappelijk leiderschap van vandaag – en morgen.

  • Strategie
  • Branding
  • Development
  • Motion graphics
  • Copy