Inzichten

    • NL
    • EN
  • Over ons
  • Werk
  • Aanpak
  • Inzichten
  • Contact
  • B Corp
  • Werken bij
  • Ethische marketing
  • +31 (0)20 370 85 32
  • info@multitude.nl

Artikel

Creatieve strategieën schrijven voor B Corps: hoe doen we dat?

Bij Multitude houden we ons de hele dag bezig met branding: hoe brengen we merkverhalen op de best mogelijke manier over? Het antwoord verklappen we meteen: door een strategisch fundament te leggen onder alles wat we maken. Want goede branding is heel iets anders dan goede smaak. Over smaak valt te twisten, maar een goede brandingstrategie biedt helderheid en houvast. Daarmee krijg je grip op het creatieve proces!

Project
– 2 min lezen

Wat gebeurt er als je een maand lang social media links laat liggen? Tijdens #meisocialvrij doen we het samen.

Project
– 3 min lezen

Al in de eerste week 500.000 views voor onze #DataNaDeDood campagne. Want iedereen heeft of krijgt ermee te maken.

Project
– 2 min lezen

We ontwikkelden de werkgeverspositionering & campagne voor GGZ inGeest – en verdubbelden hun traffic.

Nieuws
– 3 min lezen

Multitude haalt de hoogste B Corp score van de Nederlandse bureauwereld

Project
– 3 min lezen

Van verzamelvat naar visie: toekomstscenario’s voor tweedewereldoorlog.nl

Ethische Marketing
– 3 min lezen

Geen Google Analytics meer voor ons

Nieuws
– 2 min lezen

We lanceren Spot de Gifwolk voor Greenpeace

Artikel
– 3 min lezen

Hoe maak ik consistente (en efficiënte) social media content?

Artikel
– 2 min lezen

Je doelgroep zélf campagne laten voeren? Zo doe je dat

Een creatief design tool gaat tegen olie in om het convenant geïnitieerd door Greenpeacete ondertekenen
Nieuws
– 2 min lezen

Kappen met fossiele reclames

Multitude stapt over op ethische keuze
Nieuws
– 2 min lezen

Geen Mailchimp meer voor ons

Multitude wint met Het Nieuwe Spelalfabet een Dutch Creativity Award
Nieuws
– 2 min lezen

Multitude valt in de prijzen!

Artikel
– 3 min lezen

Wij vieren ons 10-jarig jubileum én breiden ons managementteam uit!

Artikel
– 5 min lezen

Zo schrijf je inclusieve en toekomstbestendige teksten

Verschillende ogen kijken naar een wachtwood en enveloppen
Artikel
– 1 min lezen

Eerlijk campagne voeren: kan dat eigenlijk wel?

Verschillende doelgroepen gaan in kleuren in elkaar over
Artikel
– 2 min lezen

Doelgroepen: zoek de overeenkomsten (en niet de verschillen)

Op een muur zijn de woorden Human change not climate change! geverfd. We zien een persoon met een ladder en verf tegen de muur aanstaan
Artikel
– 3 min lezen

An inconvenient truth: hoe vertel je een lastige boodschap?

Een klein poppetje kijkt naar een veel grotere versie van zichzelf in een staand schilderij.
Artikel
– 3 min lezen

Wie is eerst aan de beurt?

Communications Director Rozemarijn Koopmans Multitude Founder
Artikel
– 2 min lezen

Van buiten naar binnen kijken

We zien een vlag bovenop een berg, en in de verte een pijl wijzen naar de volgende berg
Artikel
– 4 min lezen

De sprong wagen met de juiste marketing

Strategy Director David de Zwart met een fiets en nummer 2
Artikel
– 3 min lezen

Een kantoor in de nieuwe economie

Artikel
– 3 min lezen

Waarom bewijs essentieel is bij het maken van duurzame claims

We zien handen die bouwen aan een stralend, nieuw bouwwerk dat uit verschillende onderdelen en kleuren bestaat
Artikel
– 2 min lezen

Hierom hebben we verantwoordelijke merken nodig

Artikel
– 4 min lezen

Met goede copy krijg je je gebruikers mee in de wereld van morgen

Communications Director Rozemarijn Koopmans Multitude Founder Praat over Systeemverandering
Artikel
– 3 min lezen

Met je merk bijdragen aan systeemverandering?

Digitale Producten voor Branding Musea
Artikel
– 5 min lezen

Hoe digitale producten kunnen bijdragen aan de branding van musea

Strategy Director David de Zwart met een wolkje en nummer 1
Artikel
– 3 min lezen

Ethisch verantwoord en sociaal werkgeverschap

Artikel
– 2 min lezen

Vormgeven aan de nieuwe economie

Project
– 6 min lezen

We ontwikkelden de website en campagne voor Het Nieuwe Spelalfabet

Artikel
– 3 min lezen

Hoe een Headless CMS jouw data toekomstbestendig maakt

Artikel
– 3 min lezen

Waarom het belangrijk is te communiceren over je duurzaamheid zonder greenwashing

Artikel
– 4 min lezen

Creatieve strategieën schrijven voor B Corps: hoe doen we dat?

Project
– 8 min lezen

Een nieuwe website voor politieke partij BIJ1

Project
– 3 min lezen

Datagedreven werken: wel voor iedereen

Artikel
– 6 min lezen

Zonder verschil geen verschilmaker: inclusie en diversiteit binnen een creatief bureau

Artikel
– 6 min lezen

Hoe maak je impact met een digitaal product?

Artikel
– 5 min lezen

Een creatief bureau met een B Corp status: wat betekent dat?

Artikel
– 3 min lezen

Multitude is officieel B Corp gecertificeerd!

Team
– 3 min lezen

Voor de verschilmakers van morgen, recht uit ons hart

Project
– 2 min lezen

Nieuw, nieuwer, nieuwst: de keerzijde van vooruitgang

  • Over ons
  • Werk
  • Aanpak
  • Inzichten
  • B Corp
  • Contact
  • Ridderspoorweg 115
    1032 LL Amsterdam

  • +31 020 370 85 32
  • info@multitude.nl
Onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van onze projecten.