Wij vieren ons 10-jarig jubileum én breiden ons managementteam uit!

september 20, 2022

First decade down! Een 10-jarig jubileum vieren is een hele eer. We zijn dan ook ontzettend trots op ons werk voor verschilmakers. Impact maken doe je niet van A tot B, maar van A tot Z. Dat lukt alleen als je handelt vanuit intrinsieke waarden en dicht bij jezelf blijft. Nu, morgen, en over 10 jaar. Samen maken we van de ethische keuze, de logische keuze.

Een stevig fundament

Sinds 2012 zijn we uitgegroeid tot de strategische en creatieve partner voor organisaties die werken aan een betere wereld; van duurzame verschilmakers zoals SPARK en Marqt tot sociaal-culturele vernieuwers als WOMEN Inc. en het Amsterdam Museum. Doordat we het creatieve proces van A tot Z beheersen – van merkstrategie tot website, van visuele identiteit tot campagne – kunnen onze opdrachtgevers al 10 jaar vertrouwen op een partner die het goede nét even beter maakt.

“Organisaties die de status quo van morgen bepalen, moeten nu al voorop lopen. Daarmee trekken ze hun hele sector richting de nieuwe economie. Onze strategie legt daarom een sterk fundament onder deze verschilmakers. Want als je ook over 10 jaar relevant wilt zijn, is een goede basis de baas.”

Rozemarijn Koopmans, co-founder en Managing Director.

In 2025 werkt Multitude aan alle SDG’s

Alle transities en crises betekenen voor ons maar één ding: het roer moet om. Dus: kan het niet ethisch? Dan gebeurt het niet. We werkte al met 161 verschilmakers in 21 sectoren, maar er zijn nog genoeg transities die met een flinke dosis strategie en creativiteit door impasses heen kunnen breken. Daarom werken we in 2025 aan alle 17 Sustainable Development Goals. Samen met het SDG House onderzoeken we nu de beste route naar dit doel. Bovendien certificeren we ons volgend jaar opnieuw als B Corp. Op onze campagnepagina kun je meer lezen over de 10 speerpunten die we meenemen naar de volgende 10 jaar.

“De komende tijd blijft Multitude werken aan branding die het innovatieve karakter van verschilmakers naar voren brengt, zowel online als offline. Hierbij kijken we niet alleen naar de vorm, maar naar het totale plaatje van een ervaring: wat zie je, wat voel je, wat hoor je? We gaan een multi-zintuiglijke merkbenadering ontwikkelen, en blijven continu innoveren. Want we kunnen alleen verschilmakers laten voorlopen als ook wij het verschil blijven maken.”

Nick Topp, co-founder en Executive Creative Director.

Nieuw decennium, breder managementteam

Maar dat is niet alles. Met een breder managementteam kunnen we creatieve, complexe en strategische opdrachten nog beter realiseren. We hebben de afgelopen tijd al gezien dat we in deze samenstelling met nog meer plezier aan nog meer systeemverandering werken.

Lisa van Kleef
Met een flinke dosis ervaring, o.a. als partner bij Lava, wordt Lisa van Kleef onze nieuwe Creative Director. Samen met Nick Topp richt ze zich op het verder ontwikkelen van onze creatieve visie en baanbrekende merkconcepten.

Lisa Mosmans
Lisa Mosmans werkte als Business Strateeg bij culturele instelling CJP al samen met ons. Inmiddels is ze anderhalf jaar werkzaam als merkstrateeg. Als Head of Strategy blijft ze bouwen aan de strategie van onze opdrachtgevers en onszelf.

Jet Braas
Met ervaring als Creative Producer bij onder andere Ace&Tate bracht Jet Braas al een grote hoeveelheid aan organiserend vermogen met zich mee. Als Head of Operations blijft Jet zich bij ons richten op naadloze processen en soepele samenwerkingen. 

Nieuwsgierig naar ons geworden?

Stuur een bericht naar Rozemarijn