Lisa en Multitude zijn goede bekenden: we werkten samen toen Lisa als business strateeg bij CJP werkte. We zijn er trots op dat ze de overstap naar Multitude maakte, want bij ons gaat Lisa aan de slag als merkstrateeg.
Daar zegt Lisa zelf over: ‘In mijn werk zoek ik altijd naar plekken waar creativiteit en business elkaar vinden. Ik geloof erin dat je, door je business goed in te richten, enorm veel impact kan maken. Als je je zelfstandigheid vergroot, vergroot je namelijk ook je slagkracht. Dat mocht ik hiervoor doen bij Theaterfestival de Parade, één van de bestbezochte én ongesubsidieerde festivals, en dus ook bij CJP. CJP wordt overigens ook niet gesubsidieerd, wat mensen ten onrechte vaak denken. Ik ben er goed in om commerciële doelstellingen te verbinden aan maatschappelijke winst. Die twee schuren vaak tegen elkaar aan, maar als je ze weet te verbinden kun je duurzaam groeien. Bij Multitude gebeurt dat eigenlijk al, er wordt zowel creatief als strategisch nagedacht over het verbinden van die twee. Dat zag ik in jullie portfolio en dat merkte ik ook toen we samenwerkten.’
Hoe dat in balans brengen precies werkt? ‘Het lijkt een dooddoener, maar je moet heel goed kunnen en willen luisteren naar wat je klanten van je verwachten. Ik heb een MBA gevolgd waarin je leert om het spanningsveld tussen maatschappelijke doelstellingen en bedrijfsdoelstellingen om te zetten naar succesvolle strategieën, en hoe je daar vervolgens slimme marketing aan koppelt. Ik heb er heel veel zin in om daar voor Multitude en voor onze opdrachtgevers creatieve strategieën voor te ontwikkelen.’
Welkom, Lisa!
Ook voor verschilmakers werken?
Multitude is altijd op zoek naar nieuw talent. Wil je ook werken voor opdrachtgevers die werken aan een betere wereld? Laat ons weten waarom we ons werk nog beter kunnen doen met jou aan boord.
Bekijk vacatures