1. Brand strategy
-
We werken vanuit jouw ‘waarom’, je onderscheidende waarde en je culturele relevantie. Daaruit bouwen we een systeem van betekenis: een positionering die keuzes richting geeft, intern houvast biedt en extern het verschil maakt.
-
Strategische helderheid die resoneert, loyaal maakt en commercieel werkt.

2. Brand consultancy
-
Ons team helpt je door marktdynamiek, organisatieveranderingen of groeifases heen.
We ontwikkelen maatwerkstrategieën die meebewegen met je merk én met de wereld eromheen. -
Van herpositionering tot schaalvraagstukken—wij zorgen dat je merk consistent & relevant blijft, en vooruit blijft kijken. Altijd afgestemd op jouw context. Nooit volgens de standaard.

3. Brand scenarios & testing
-
Onze AI-verrijkte scenario’s laten zien hoe jouw merk of campagne zich houdt in verschillende toekomsten.
-
We testen overtuiging, vorm, boodschap en gedrag in realistische simulaties—nog vóór je live gaat.
-
Zo weet je wat werkt, wat schuurt, en waar bijsturing nodig is. Dit is merkstrategie met voorspellende waarde.

4. Campagnes
-
We ontwikkelen campagnes die raken én bewegen—emotioneel én commercieel.
-
Van digitale activaties tot merkverhalen die blijven kleven: we maken werk dat gezien wordt, gedeeld wordt en effect heeft.
-
Aangedreven door 13 jaar ervaring. Gemaakt voor merken die niet alleen zichtbaar willen zijn, maar voelbaar.

5. Eén ecosysteem. Alles op elkaar afgestemd.
-
Wat je ook bij ons start—strategie, scenario’s, campagne—je krijgt altijd zicht op het geheel.
Want bij Multitude werken disciplines samen als één levend systeem. Strategisch onderbouwd, creatief slim en technisch schaalbaar.

Wat betekent werken met Multitude?
-
Wat is jullie aanpak bij een strategisch ontwerptraject?
Onze aanpak bestaat uit vier fasen:
- verkennen (onderzoek en data-analyses)
- definiëren (co-creatie-workshops en journey mapping),
- ontwikkelen (snelle prototypes en gebruikerstesten) en
- implementeren (realisatie, training en monitoring) om meetbare impact te garanderen.
-
Hoe verloopt een co-creatie workshop?
- Voorbereiding: verzamelen van relevante data en stakeholderinzichten.
- Kick-off: uitleg van doelstellingen en spelregels.
- Conceptfase: divergentie door brainstorms en creatieve oefeningen.
- Convergentie: prioriteren van concepten via stemrondes en impactanalyse.
- Prototypeplanning: definiëren van het eerste prototypedoel en testplan.
-
Hoe zorgen jullie ervoor dat resultaten geborgd worden na oplevering?
-
Wij begeleiden teams met trainingssessies en opvolgworkshops om continu te verbeteren, en gebruiken daarnaast verschillende tools & (data-)dashboards om daarop te kunnen blijven sturen.
- Daarnaast maken we onze opdrachtgevers zelfredzaam met tools als onze Brand Generator. Zo kan merkconsistente content worden gemaakt na oplevering zonder onze tussenkomst.
-

Laten we samenwerken
Ons werk is helder, ook als het complex wordt. Van positioneringsmodellen tot modulaire merkstructuren: alles wat we maken is schaalbaar, flexibel en klaar voor jouw team.
Neem contact met ons op