Sungevity

Bouwen aan Nederlands’ grootste dakrevolutie

Sungevity is dé Nederlandse koploper op de zonnepanelenmarkt. Elke zes minuten stapt een klant over op zonnestroom! Nu op 1 miljoen Nederlandse daken zonnepanelen liggen gaat Sungevity een nieuwe fase in: die van start-up naar scale-up. Bij ambitieuze groeidoelstellingen hoort een nieuwe digitale positionering, en die namen wij voor onze rekening. Van strategie tot UX, van copywriting tot illustraties, van A tot Z. Zelfs de dakscan, Sungevity’s paradepaardje, zit in een nieuw – conversiegedreven – jasje. Alles om Generatie Zon zo snel mogelijk te laten groeien.

Een digitaal thuis voor Generatie Zon


SluitenMeer lezen

Samen met Sungevity gaven we vorm aan de groenste missie van Nederland: de late majority ‘om’ krijgen. Want zonnepaneel-eigenaren zorgen voor een enorme CO2-vermindering én profiteren daar ook nog flink van. Genoeg USP’s om alle verschillende soorten eindgebruikers mee te overtuigen. We brachten de user needs & barrières in kaart, ontwierpen intuïtieve flows om aan hun behoeftes te voldoen en brachten structuur aan in bestaande én nieuwe content.

Zo kunnen nieuwe en bestaande klanten blijvend bij Sungevity terecht voor de laatste inzichten, de beste service en het hoogste rendement. Want voor niks gaat de zon op!

Doordat strategie, design, UX en content van begin tot eind op elkaar afgestemd waren en bleven hebben we een totaalproject ontwikkeld waar we trots op zijn.

Multitude really has the ability to bring something else to the table. They will always go the extra mile, which ensures me that we’ve found a long-term partner that will help us meet future challenges.

Rutger Frissen director Sales & Marketing B2C at Sungevity