Marqt

Duurzaamheid is geen marketingtrucje

Steeds meer supermarkten spelen in op de trends in biologisch en duurzaam eten. Marqt was een van de eerste supermarktketens in Nederland die de schappen vulde met duurzame producten. Net als Marqt ziet Multitude duurzaam voedsel niet als marketingtruc. Als creatief partner helpen we de verhalen achter de winkels, acties en producten zo goed mogelijk te vertellen.

Waar duurzaamheid geen marketingtrucje is.


SluitenMeer lezen

Biologisch en duurzaam eten is hot. En steeds meer supermarkten spelen daarop in. Marqt was een van de eerste supermarktketens in Nederland die de schappen vulde met duurzame producten. Vaak van lokale leveranciers en zonder kunstmatige toevoegingen. Net als Marqt ziet Multitude duurzaam voedsel niet als marketingtruc, maar als een verantwoord verhaal achter elke winkel, actie en elk product.

Als creatief partner helpen we die verhalen zo goed mogelijk te vertellen. Zo ontwikkelden we een visuele identiteit die de ruimte biedt om iedere uiting op maat vorm te geven. Van straatcampagnes tot het schapkaartje in de winkel: verschillende terugkerende elementen worden in wisselende vormen toegepast. Samen creëren ze een dynamische, herkenbare en een beetje eigenwijze stijl die de identiteit van Marqt onderstreept.

Lees meer over onze samenwerking met Marqt in ons interview met Tim Glandorf.

 

Multitude heeft het ‘Marqt-gevoel’ in zowel hun creaties als in mentaliteit, en is daarom al jarenlang onze creatieve partner. We zijn erg gebaat bij de ontwikkeling in onze samenwerking, en blijven hierdoor ook op de hoogte van de markt met een K.

Tim Glandorf Marqt

Concept en ontwerp in samenwerking met Danny Klein (FiftyEightWest).