hello energy

Energieverbruik is nog nooit zo belangrijk geweest als nu

Laten we er een leuk gespreksonderwerp van maken. hello energy ontwikkelde een tool waarmee bedrijven hun gebouw drastisch duurzamer kunnen maken én hierover in gesprek kunnen gaan met hun bezoekers. Zo kun je bijvoorbeeld in de lobby van Citizen M ontdekken hoe de hotelketen omgaat met energie en waar nog winst te behalen valt. Wij ontwierpen een visuele identiteit die de dialoog rondom energie leuk, aantrekkelijk en interactief maakt.

Zo inspirerend kan een gesprek over energieverbruik zijn.


SluitenMeer lezen

Nog nooit was energie zo belangrijk als nu. Toch willen de meeste mensen er niet te lang mee bezig zijn. Want energie is toch saai en ingewikkeld? hello energy bedacht daarom een tool waarmee bedrijven heel eenvoudig hun energieverbruik kunnen monitoren en regisseren, en daarnaast bezoekers of gebruikers van het gebouw activeren om daar slim mee om te gaan.

Multitude werd gevraagd een visuele identiteit te ontwerpen die de dialoog rondom energie leuker en aantrekkelijker maakt. Met een heldere, illustratieve stijl hebben we energie veranderd in een interessant gespreksthema dat begrijpelijk is voor de eindgebruiker van een gebouw. Zo kunnen hotelgasten zien hoeveel gebruik er wordt gemaakt van zonne-energie of hoeveel elektrische auto’s er zijn voorzien van opgewekte stroom. Bedrijven kunnen zo op een speelse manier laten zien hoe zij omgaan met energie. En waar nog winst te behalen valt.

Met Multitude hebben we een erg goede samenwerking. Een mooie combinatie van goed luisteren, kritisch waar nodig en zeer flexibel. Er is een mooie visuele identiteit ontwikkeld die de B2B energiemarkt een frisse wind geeft.

Benno Schwarz mede-oprichter hello energy