Multitude

19 december

We maken de branding voor House of Skills

House of Skills strijdt voor een skillsgerichte arbeidsmarkt. Want misschien zijn over 20 jaar geen CV monteurs, maar drone piloten nodig. En geen bankmedewerkers, maar app-ontwikkelaars. Voor zulke banen bestaan de goede diploma's nog niet, maar de juiste skills al wél. Wij maken de branding voor het House of Skills programma, waarmee gemeenten, werkgevers en werknemers zich een leven lang kunnen ontwikkelen.

House of Skills werkt de komende jaren aan een arbeidsmarkt waar middel- en laagopgeleiden zich kunnen blijven ontwikkelen. Om dat ook echt te kunnen bereiken moeten gemeenten, bedrijven en onderwijsinstellingen samenwerken. Op 18 december kwamen 100 van hen samen in de OBA (Openbare Bibliotheek Amsterdam) om het Regionaal Skillsakkoord te ondertekenen.

Diploma’s zijn statisch en snel verouderd. Het schoolse leren is vooral geschikt voor ‘overlevers’ in het onderwijssysteem. Menselijk kapitaal wordt onderbenut. Een arbeidsmarkt die meer gericht is op skills zou veel beter functioneren.

Jos Sanders House of Skills

Wij werken de komende tijd aan de visuele positionering van het programma. We maken een nieuwe brand identity met bijbehorende website, animaties en campagnes waarmee werkgevers, werknemers en organisaties in de Metropoolregio Amsterdam over diploma's heen kunnen kijken.

Onze nieuwsbrief

Geen spam.
Wel up to date
over ons werk.

Gelukt!

Bedankt voor je inschrijving.

Meer talks

Nieuws

Nieuw bij Multitude: Wessel!

Multitude breidt uit, en voor het eerst niet met een ontwerper. Wessel is namelijk content creative, en ondersteunt ons bij het maken van sterke communicatie.

Op excursie naar verschilmakers: Aquaponics & afval eten

Elke drie maanden gaan we op bezoek bij social enterprises waar we meer over willen weten.