Multitude

18 december

Onze Marqt-campagne hangt in de stad

Twentse Buffelmozzarella, bietencarpaccio, veganistische kazen; de voedselketen veranderen is belangrijk – maar ook lekker. Marqt introduceert 360 producten die een eerlijk verhaal vertellen, en wij ontwierpen de abricampagne.

De retail is gewend geraakt aan massaproductie tegen lage prijzen. Maar de voedselketen veranderen lukt alleen als supermarkten een eerlijke prijs betalen voor wat hun leveranciers leveren. Marqt koopt daarom nooit in onder de kostprijs, en investeert in ingrediënten en bedrijfsingrepen die producten nog duurzamer maken. Het nieuwe assortiment staat levensgroot en zonder poespas uitgelicht op abri's die door heel Amsterdam, Rotterdam, Haarlem en Den Haag hangen. 

Lees meer over de Marqt-filosofie in ons interview met Tim Glandorf.

Marqt en Multitude werken al vijf jaar samen. Deze abricampagne is de eerste binnen onze rebranding van Marqts visuele identiteit. Die is in volle glorie te bewonderen in Marqts nieuwste winkel in winkelcentrum Brazilië in Amsterdam – en ook in alle andere winkels trouwens.

Onze nieuwsbrief

Geen spam.
Wel up to date
over ons werk.

Gelukt!

Bedankt voor je inschrijving.

Meer talks

Interview

In gesprek met verschilmaker Remco Boxelaar van Corporate Queer

‘Stel je eens voor, je bent een homoseksuele consultant en je moet voor je werk naar een land waar homoseksualiteit strafbaar is. Als je dit niet bespreekbaar kunt maken kunnen er echt gevaarlijke situaties ontstaan.’

Nieuws

Black Lives Matter: Update

Vorige maand beloofden we verbetering. Dit is waar we nu staan.