Multitude

30 juni

HYPES

Op 22 juni organiseerde de Rotterdamse tak van de BNO (Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers) een symposium rondom het thema HYPES in Het Nieuwe Instituut. Nick werd naar aanleiding van een eerdere Multitalk gevraagd te spreken over ambachtelijk eten – of eten dat eruitziet alsof het ambachtelijk is gemaakt. Ambachtelijke producten zijn booming, maar laten zich ook vaak betrappen op esthetische clichés. Gelukkig is Nick niet voor één gat te vangen en deconstrueerde hij de Liefde & Passie look & feel nauwgezet. Hoe je ervoor kunt zorgen dat branding werkt zonder in clichés te vervallen en andere kwesties kwamen uitgebreid aan bod.

Onze nieuwsbrief

Geen spam.
Wel up to date
over ons werk.

Gelukt!

Bedankt voor je inschrijving.

Meer talks

Nieuws

Onlangs gestart bij Multitude: Thayenne

Multitude breidt uit met content marketeer!

Nieuws

Op excursie naar verschilmakers: notitieboekjes maken van afval en krekelburgers met bitterballen van paddestoelen

Elke drie maanden gaan we op bezoek bij social enterprises waar we meer over willen (w)eten!