Multitude

24 July

We maakten het Impactreport voor Diversion

Diversion is een bureau voor maatschappelijke innovatie. Ze ontwikkelen concrete oplossingen voor complexe maatschappelijke vraagstukken. Hoe? Nou, door taboes te doorbreken in een vroeg stadium.

Dankzij Diversion staan er door heel Nederland peer educators voor de klas om te praten over emancipatie, schulden, diversiteit en geestelijke gezondheid. En dat is belangrijk, want als de gevoelige thema's niet in de klas besproken worden duiken ze later op als maatschappelijk probleem.

Maar Diversion doet meer. Met hun programma’s helpen ze organisaties in de publieke en private sector in te spelen op de constante veranderingen in de samenleving. Doordat ze beter leren anticiperen op deze veranderingen vergroten ze hun maatschappelijke impact. Daarnaast pioniert Diversion ook met eigen initiatieven die bijdragen aan een betere toekomst. En ze maken campagnes als het publieke debat daarom vraagt.

Multitude werkt intensief samen met Diversion. We ontwikkelen de branding en digitale toepassingen voor veel van hun programma's. Omdat we de impact van hun projecten van dichtbij kennen is het extra leuk om een mooi rapport te ontwerpen dat dat onderstreept. We maakten illustraties bij de verschillende impactgebieden, en een heuse Impactographic die laat zien op welke maatschappelijke onderwerpen Diversion actief was afgelopen jaar. 

Meer lezen over Diversion? Dat kan in ons interview met adjunct-directeur Femke Pluymert. 

Onze nieuwsbrief

Geen spam.
Wel up to date
over ons werk.

Done!

Thank you for your subscription.

Meer talks

Event

Multitalks #6 about Code

Donderdag 27 september 2018 om 18.00 uur.

Event

Multitalks #5 about Diversity in campaigns

Donderdag 7 mei 2018 om 18.00 uur.